Nice people, nowhere to go - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Nasdaq

3,0
29 jun 2015
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Nice people, many long tenures and generous with telecommuting and work schedule flexibility. Good benefits and salary is probably on par.

Minpunten

Very little chance for advancement especially for mid-level employees. This is due, in part, to the ever changing employee level goals and targets. When it seems in reach, it get farther away. Hard to get things done across business lines.

Ontdek andere reviews over Nasdaq

5,0
19 jun 2026
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

There is unlimited paid time off

Minpunten

The office is pretty small

5,0
15 jun 2026
Anonieme contractwerker
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good company culture Great opportunities

Minpunten

There’s not much I can think of, it’s a good place to work especially for entry level

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle