Run! Do not work here! - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Netlink Voice

1,0
26 aug 2023
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Any benefit available here can be found elsewhere without the misery.

Minpunten

Incredibly toxic management Ridiculous draconian work hours Trauma that I have to pay a therapist to work through

Ontdek andere reviews over Netlink Voice

5,0
20 jan 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Very nice culture and people are warm and welcoming.

Minpunten

I can't think of any.

5,0
15 jan 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Great culture, best coworkers around!

Minpunten

It is ridiculously freezing in the office

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle