2,0
12 mrt 2025
Voormalige werknemer, meer dan 1 jaar
Auckland,
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht
Pluspunten
I had a great team at Netlogix, friendly coworkers.
Minpunten
Unfortunately the rest of the company is extremely toxic. Management is absolutely terrible at their jobs.