Engineer - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Network Rail

3,0
6 jun 2017
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Very nice, experienced and friendly people there. Good fun. Flexible, a lot of travel around required. Easy to move around.

Minpunten

Alright place to be. Slow progress, slow response, slow about everything. Process heavy. Frequently re org. Messy information and management

Ontdek andere reviews over Network Rail

5,0
20 apr 2025
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Great company to work for and great money

Minpunten

Nothing to report, there are no cons

4,0
29 mei 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Awesome company to work at nice

Minpunten

None i can think of r

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle