A good social side but the work is boring and so far its all been a bit crap. - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Network Rail

3,0
25 mrt 2014
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Meeting new people. Learning a few new skils. Learning about yourself.

Minpunten

Poor living conditions. The food is disgusting Too much work, they have squeezed a 2 year course into 9 months.

Ontdek andere reviews over Network Rail

5,0
20 apr 2025
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Great company to work for and great money

Minpunten

Nothing to report, there are no cons

4,0
29 mei 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Awesome company to work at nice

Minpunten

None i can think of r

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle