Engineer - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Network Rail

3,0
10 aug 2015
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good pension but you have to wait 5 years for it. Plenty of over time available if you're into that sort of thing.

Minpunten

Mainly night shifts and outside working. Lots of blame culture and full of people stuck in their ways. New people are seen as an inconvenience in my experience and too many contractors.

Ontdek andere reviews over Network Rail

5,0
20 apr 2025
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Great company to work for and great money

Minpunten

Nothing to report, there are no cons

4,0
29 mei 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Awesome company to work at nice

Minpunten

None i can think of r

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle