Bad Company - werkgeversreview Anonieme werknemer bij NexGen Cellular

1,0
14 mrt 2016
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

You get an hourly wage

Minpunten

Do not pay you what you are worth. Do not care if you are unethical as long as you hit company goals. Good for high school or college grads because you can't make a living there unless you are in management

Ontdek andere reviews over NexGen Cellular

5,0
16 jan 2015
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Pay, upper management=excellent Learn a lot and room to move up

Minpunten

Nothing negative. Company likes to make sure employees are happy

1
1,0
4 mei 2015
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

It is hard to come up with any.

Minpunten

Cheat you on pay! Don't care about employees or customers. Don't belive what they say.

3
Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle