Pluspunten
Voordelen zijn een fatsoenlijke, gevulde keuken voor drankjes en snacks, de mogelijkheid om vanuit huis te werken vanwege slecht weer enz. Voor het grootste deel is iedereen geweldig om mee samen te werken, en het directe management ondersteunt ideeën en verwelkomt/waardeert hard werk en bijdragen. Je hebt de vrijheid om verantwoordelijkheid te nemen voor projecten en kunt in die zin carrière maken/ervaring opdoen (maar daar hangt wel een prijskaartje aan).
Minpunten
Voor een technologiebedrijf zijn capaciteiten zielig. Je hebt nieuwe ideeën, en die worden bijna altijd neergeschoten omdat "het systeem" het niet aankan of het niet kan ondersteunen. Het is hier niet goed geregeld en mensen delen niet gemakkelijk informatie met de mensen die te maken krijgen met veranderingen. De CEO komt altijd met zijn ideeën en vertrouwt degenen die hij heeft aangenomen niet (behalve misschien een select aantal) om plannen uit te voeren die werknemers en klanten kunnen helpen.