Niet de beste, maar niet de slechtste ervaring? - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Nexxt

3,0
4 sep 2014
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Voordelen zijn een fatsoenlijke, gevulde keuken voor drankjes en snacks, de mogelijkheid om vanuit huis te werken vanwege slecht weer enz. Voor het grootste deel is iedereen geweldig om mee samen te werken, en het directe management ondersteunt ideeën en verwelkomt/waardeert hard werk en bijdragen. Je hebt de vrijheid om verantwoordelijkheid te nemen voor projecten en kunt in die zin carrière maken/ervaring opdoen (maar daar hangt wel een prijskaartje aan).

Minpunten

Voor een technologiebedrijf zijn capaciteiten zielig. Je hebt nieuwe ideeën, en die worden bijna altijd neergeschoten omdat "het systeem" het niet aankan of het niet kan ondersteunen. Het is hier niet goed geregeld en mensen delen niet gemakkelijk informatie met de mensen die te maken krijgen met veranderingen. De CEO komt altijd met zijn ideeën en vertrouwt degenen die hij heeft aangenomen niet (behalve misschien een select aantal) om plannen uit te voeren die werknemers en klanten kunnen helpen.

Ontdek andere reviews over Nexxt

5,0
4 jun 2025
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Great coworkers who are always ready to help. This place just feels like home.

Minpunten

I have no complaints I love this company.

3,0
28 jan 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Lots of opportunity for improvement. Cool projects to work on and some truly great people

Minpunten

Being on-call because most SQL deployments were not tested and then waking up multiple nights in a row at 4 am. Do not attempt with small children.

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle