Het enige goede aan het werken hier waren de medewerkers. - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Novatech International

2,0
25 jan 2011
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Medewerkers zijn leuk en makkelijk in de omgang. Het bedrijf trakteert je op een maandelijks diner en regelmatige lunches.

Minpunten

Geen ruimte voor vooruitgang. Betalen is niet competitief. Hoge omloopsnelheid.

Ontdek andere reviews over Novatech International