Poor management - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Nutrien

1,0
14 aug 2021
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good co-workers, great customer's. Loved my job. Great benefits /vacation time. Lots of free time in the winter 401k and company matched 401k. Paid sick leave.

Minpunten

Poor management. Underpaid. Under appreciated for the work you do. Looked over for advancements. Poor quality trucks and forklift and other equipment.

Ontdek andere reviews over Nutrien

5,0
30 mei 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Collaborative but individual work too. A lot of traveling to different sites

Minpunten

Individual work requires being open minded and doing own research or experimentation

2,0
12 jun 2026
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Goede salaris- en bonusstructuur. De meeste medewerkers zijn prettig om mee samen te werken. Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden en een pensioenregeling met werkgeversbijdrage.

Minpunten

Een snel toenemende toxiciteit op de werkvloer. Gebrek aan sterk leiderschap en visie voor het bedrijf. Vijf dagen per week op kantoor werken. De CHRO vernietigt de bedrijfscultuur met elk ontslag en elke benoeming via vriendjespolitiek. De "cultuur van zorg" bestaat niet meer.

1
Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle