Excellent place to work - werkgeversreview Anonieme werknemer bij One Fish-Two Fish

4,0
13 aug 2017
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Great people to work with. You become a member of the community

Minpunten

Slow season is very slow

Ontdek andere reviews over One Fish-Two Fish

5,0
26 jul 2017
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Wonderful and friendly Staff, short hours, good tips.

Minpunten

slow in the off season

3,0
27 okt 2017
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Loved working with some of the staff, the owner cared about her employees. The customers were great, many repeats and they made the day pleasant.

Minpunten

About half of the staff can be passive aggressive, not promoting a good working environment. The lack of a dedicated employee break area.

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle