Not a bad place to work overall - werkgeversreview General Laborer bij One Solution Logistics

3,0
17 nov 2020
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Working hours are decent Recently increased the pay Plenty of jobs available

Minpunten

Dirty work environment Lots of mandatory overtime Management and HR are fools. They will stomp on the good hard-working associates just to not upset the lazy ones.

Ontdek andere reviews over One Solution Logistics

4,0
27 mrt 2022
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

The pay and insurance are good.

Minpunten

Management is very unfriendly and spiteful.

3,0
14 okt 2025
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Osl has good pay for decent work.

Minpunten

Hot or cold depending on time of year

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle