It's not the worst but it's not the best - werkgeversreview Anonieme werknemer bij OpenFin

4,0
15 jul 2024
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Smaller dynamic teams People are kind. You find yourself rushing to do something and then having it pushed aside and never spoken about again on a regular basis.

Minpunten

Team hasn't grown in a long time Leadership doesn't provide much insight on what is going on Perks aren't that great

Ontdek andere reviews over OpenFin

5,0
3 jul 2025
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Very fun and healthy company culture, interesting work

Minpunten

Nothing bad to say about HERE!

5,0
11 mrt 2025
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

great people and great product

Minpunten

no major cons come to mind

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle