Good company - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Orange

3,0
15 sep 2013
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good company with good people. Good starting salaries. Entering through their Graduate Program is advisable

Minpunten

Very bad pay raises. No growth prospects => difficult to move up even if you're good Glass ceiling for non-French people, and for those who haven't done the "right" university

Ontdek andere reviews over Orange

5,0
9 jan 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Compassionate employees and very patient. I got a pay increase without even asking after one year

Minpunten

None at all. Very pleased

3,0
22 mei 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Friendly Team and fantastic environemnt

Minpunten

The payment need to be increased as it is below the budget

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle