Pluspunten
De eetruimte en het op willekeurige momenten meegenomen gratis eten. De losse dresscode. De betaalde 'training'.
Minpunten
De mensen. Er is micromanagement tot op het punt dat het lastigvallen wordt, voor de kleinste dingen krijg je een aantekening, je collega's lijken je wel voor alles te willen aangeven (krijgen ze er een koekje voor of wat?), zelfs voor twee minuten te laat kun je een aantekening krijgen, het maakt ze niets uit of je 'alles geeft' voor de klant, ze geven je eigenlijk geen training of hulpmiddelen dus je eigenlijke baan is mensen dingen vragen in de chat, klanten zullen vaak tegen je schreeuwen, het telefoonsysteem dat ze gebruiken is eigenlijk kapot maar ze weigeren te luisteren. En als je twee weken op voorhand je ontslag indient, kun je waarschijnlijk een of twee dagen later vertrekken. Meerdere mensen zijn ZEER neerslachtig vanwege deze baan, soms gaan ze er zelfs op de werkvloer aan onderdoor. Ik wilde klanten helpen en 99% van de tijd werd ik toegeschreeuwd terwijl ik in de chat op informatie wachtte over wat ik nu moest doen, vaak negeerden ze de informatie die ik al had meegestuurd. Ze hebben het ook over groei maar het lijkt dat ze je alleen maar klein willen houden (Ik heb hetzelfde gehoord van anderen) en je kan blijkbaar nooit meer dan een niveau stijgen, als ze dat al toestaan. Als je hier probeert te werken, succes, en wees voorbereid om ontslagen te worden omdat ze je waarschijnlijk niet gewoon laten gaan. Ook zullen ze zeggen dat je een vertrekenquête kunt invullen en dat vervolgens verbieden.