Good experience - werkgeversreview Anonieme werknemer bij PSI Engineering

5,0
6 mrt 2018
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Got to travel, learned a lot, got to work on interesting projects, and was able to do a variety of things. Never boring. Management was always very understanding and helped me personally and professionally. Met a lot of good friends.

Minpunten

Commute wasn't great but not their fault.

Ontdek andere reviews over PSI Engineering

5,0
9 aug 2024
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

great profit sharing for employees

Minpunten

none that i can think of

3,0
21 feb 2024
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Decent company to work with

Minpunten

Their Salary could be better

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle