Good company - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Paratech Ambulance Service

5,0
7 okt 2021
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good company to work for in Milwaukee.

Minpunten

No downsides to work at this company.

Ontdek andere reviews over Paratech Ambulance Service

5,0
5 okt 2022
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good pay, good working environment

Minpunten

Staffing issues and late calls sometimes

4,0
25 feb 2025
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

The people made it a great place to work. Loved everyone and they made the day great.

Minpunten

Lots of driving and little room for advancement due to structure of the industry - not a company problem

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle