Really good for the most part - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Peloton Interactive

4,0
14 mrt 2023
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Paid really well for the job Great work life balance Team I worked with was amazing Can be good opportunities

Minpunten

Upper management was a mess, lacked good communication Job role became abit too samey and abit boring

Ontdek andere reviews over Peloton Interactive

5,0
19 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

WLB Money Benefits Free Membership N/A

Minpunten

N/A N/A N/A N/A N/A

2,0
18 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Great teammates Good benefits Meaningful Work

Minpunten

Company in constant flux Layoffs and reorgs every 6 months Lots of middle management Terrible leadership team Little to no growth opportunities

1
Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle