Worst job I ever had - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Pergo

1,0
5 sep 2017
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

There are not any pros.

Minpunten

Horrible company. There were very biased towards certain departments and treated the employees like second class citizens.

Ontdek andere reviews over Pergo

4,0
7 sep 2018
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Positive Work Environment Competitive Compensation

Minpunten

Uncertainty Changing priorities Future unsure Remote management

4,0
1 mrt 2017
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Fantastic team. Safe working conditions. Competitive pay. Good work to life balance. Caring management.

Minpunten

The health insurance is Absolute garbage.

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle