5,0
17 okt 2021
Huidige werknemer, meer dan 1 jaar
Visp, Valais
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht
Pluspunten
Geweldige collega's. Iedereen is aardig en coöperatief. De sfeer is leuk. Het geld is goed.
Minpunten
Je wordt naar afgelegen locaties (zoals Visp) gestuurd. Stress kan behoorlijk krankzinnig worden. Maar ik vind het leuk / vind het niet erg.