Was good, now ... Not so much - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Physik Instrumente

1,0
25 okt 2023
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Smart engineers doing incredible work

Minpunten

Benefits are meh, management is new and unprofessional. I recommend waiting for new management to come in because something needs to change.

Ontdek andere reviews over Physik Instrumente

5,0
24 apr 2026
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Great environment. Good benefits, lots of holidays off

Minpunten

Capped OT. Management was a bit chaotic

5,0
6 feb 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Awesome tech, great people, impressive customers, weekly webinars to learn more of the tech or the company, frankly I wouldn't mind coming back.

Minpunten

Electrical engineering opportunities are a bit lacking. Definitely a more mechanical engineering friendly place.

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle