Pluspunten
De lagere managers, zoals de celleiders, zijn goede mensen en ze doen het meestal goed. Degenen die het meest professioneel lijken zijn het minst betrouwbaar (uiterlijk bepaalt niet de arbeidsethos of effectiviteit). Andere technici zijn erg vriendelijk en kunnen de klus goed oppakken, dat wil zeggen, degenen die blijven.
Minpunten
Er is gebrek aan respect en slecht management op alle niveaus. De communicatie tussen management en het magazijn is schandelijk, het is de reden voor late verzendingen en er zijn nooit onderdelen om brandstofcellen te bouwen. Het magazijn heeft nooit onderdelen op voorraad, maar het lijkt alsof de schuld altijd op het magazijn wordt afgeschoven, er moet meer verantwoording worden afgelegd. Wat betreft het gebrek aan respect, er is geen respect voor de arbeiders. Wanneer ze je vragen om overuren te maken is er eigenlijk geen keuze. Omdat er vaak onvoldoende onderdelen zijn moet je niet uitgaan van een zaterdag waarop je 8-10 uur werkt. Na de eerste vier uur zijn er namelijk geen onderdelen meer. Er is gewoon heel slecht management, er is goede technologie en er zijn goede mensen, maar dit bedrijf heeft betere leiders nodig.