Great place to intern - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Primary Engineering

5,0
28 aug 2017
Anonieme stagiair(e)
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good and funny group of people to work around

Minpunten

None really. I learned a lot during my time at Primary Engineering.

Ontdek andere reviews over Primary Engineering

5,0
8 feb 2025
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Lots of learning opportunities Great people Nice office

Minpunten

Small company, may be seen as good or bad

4,0
29 nov 2022
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Awesome people, very helpful for learning the geed, always willing to teach.

Minpunten

not the most lucrative, as with most markets business can be extremely busy and hectic or very slow.

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle