Moderate - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Primetime Logistics

3,0
18 dec 2022
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Moderate pay and easy hiring

Minpunten

Tight schedule, no overpay, weather condition job.

Ontdek andere reviews over Primetime Logistics

5,0
17 mei 2021
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Great boss, pay is good

Minpunten

Physical demanding on the body

2,0
25 mei 2024
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

•work alone (also a con) •decent pay

Minpunten

•work alone •micromanaged by Amazon •video monitored while driving •daily driver performance can put you at the bottom of a list that is used when calling off people when routes are ‘reduced’ which was never told to me when hired •daily briefings that are repetitive and alot of times demotivating •work in all weather conditions •expected to help coworkers if finished early •seniority and favoritism when giving out easier routes or better vehicles •often lies to cover up disparities that would demotivate workers or make management look bad

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle