Geweldige mensen, goede producten, en de ruimte om het verschil te maken - werkgeversreview verkoopmanager bij Q-Logic

5,0
3 sep 2013
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Een klein bedrijf met een groot hart. Management behandelt je als familie! De producten zijn goed en er is veel ruimte om het klantenbestand uit te breiden. Als je een oprechte bijdrage maakt zal management je inzet herkennen en je belonen

Minpunten

Geen als je in de buurt van stilwater woont. Ik hield ervan hier te werken en zou het aan iedereen met of zonder een interesse in de audio-industrie aanbevelen

Ontdek andere reviews over Q-Logic

3,0
6 jan 2022
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Positive work culture and coworkers.

Minpunten

Toxic upper management. Benefits not competitive.

2,0
21 sep 2013
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

goede plek maar meer technologie nodig

Minpunten

bedrijf gaat slecht en doet het niet beter met de economie

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle