Still a good place to work - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Qualcomm

4,0
29 jul 2010
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Benefits but not stocks. Still a solid company with lots of money in the bank to survive for the next crisis.

Minpunten

not the best salary in the industry. Too much politics to benefit friends and not exactly competent people.

Ontdek andere reviews over Qualcomm

5,0
21 mei 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Competitive Pay and good team

Minpunten

None, everything was pretty good

4,0
20 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Scope to grow your career is unlimited Opportunities to work on the latest technologies while they are still in the works

Minpunten

Work life balance is not always great

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle