Barista - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Quickly

4,0
25 jan 2016
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Laid-back and friendly environment. Workers are friendly because of the freedom they have (provided they do their work).

Minpunten

In some cases, it can be stressful during rushes. Other than that you are usually hired through word of mouth / through a friend.

Ontdek andere reviews over Quickly

5,0
7 mei 2024
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

shifts were super flexible for students; usually there's more than enough employees to cover for a busy week

Minpunten

all the employees are students; wasn't uncommon for people to cancel their shift and leave you alone

3,0
26 sep 2025
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Easy, self run, like family

Minpunten

No pto, no benefits whatsoever

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle