Pluspunten
Je hebt werkervaring bij een internationale bank op je cv staan.
Minpunten
Alles gebeurt in Canada - andere regio's worden genegeerd of behandeld als ondergeschikte afdelingen die instructies uit Toronto opvolgen. Er kunnen geen echte beslissingen worden genomen als die niet uit Toronto komen - regionale medewerkers worden op alle niveaus als minderwaardig beschouwd ten opzichte van Canada. Processen waar je op vertrouwt in het centrum zijn omslachtig, werken zelden en worden allemaal beheerd in de EST-tijdzone. Je stempelt dagelijks in en neemt orders aan uit Toronto, terwijl je als een idioot wordt behandeld omdat je niet in Canada bent. Alle evenementen en investeringen in medewerkers vinden plaats in Canada en het lijkt er vaak op dat leidinggevenden de bankmedewerkers in andere landen niet eens kennen. Er is een beleid van 4 dagen op kantoor, waarbij je je tijd besteedt aan telefoongesprekken met Canada.