Pluspunten
De enige pro zijn je collega's. Het bedrijf liegt tijdens het sollicitatieproces om getalenteerde mensen aan te nemen. Daardoor kom je dichter bij elkaar omdat iedereen door dezelfde hel gaat.
Minpunten
Ik weet niet eens waar ik moet beginnen. Het is triest om het verloop bij RH te zien, omdat, zoals ik hierboven al zei, het leiderschapsteam zal liegen en dingen zal manipuleren tijdens het sollicitatieproces om veelbelovende mensen aan te nemen. Als je eenmaal in de sekte zit, is er absoluut geen aandacht voor je groei binnen het bedrijf of als professional in het algemeen. Wat betreft leiderschap: je wordt gemicromanaged door mensen die geen idee hebben wat ze doen, maar op de een of andere manier een salaris verdienen dat exponentieel hoger is dan dat van de mensen die daadwerkelijk design verkopen en het product van slechte kwaliteit pushen. Als je hier werkt, vergeet dan je naam want voor hen ben je maar een nummer. Uw waarde ligt in de hoeveelheid geld die u binnenhaalt, waardoor u vervolgens een concurrerende werkplek creëert die kwantiteit belangrijker vindt dan kwaliteit. Dit komt ook tot uiting in de beloning (of het gebrek daaraan) aan werknemers. Verwacht niet dat je wordt betaald wat je waard bent, want dat geld moet omhoog gaan naar de mensen die niet in de frontlinie staan of helemaal geen werk doen, eerlijk gezegd. Maak je geen zorgen, ze zullen je om feedback vragen. Dan zullen ze je uitschelden omdat je überhaupt iets hebt gezegd door de schuld weer naar jou te keren. Verwacht niets anders dan excuses. RH is een wereld van valse beloften en geen balans tussen werk en privéleven. Transparantie bestaat niet, dus veel geluk om behandeld te worden als een professionele volwassene. Tegen de tijd dat je eruit komt, is het te laat en kijk je met spijt terug op je tijd daar.