Pluspunten
Het uitzicht vanuit het kantoorgebouw is ongekend! Zo mooi.
Minpunten
Als je op zoek bent naar media planning, zoek alsjeblieft verder... alsjeblieft. De structuur hier, of beter gezegd, het gebrek aan, biedt geen steun. Verwacht snel een burnout!!! Terwijl het nooit wordt geuit dat je laat of in het weekend moet door blijven werken, zal het snel duidelijk worden dan het werk te veel is voor EEN persoon. Heb ik al genoemd dat er geen mediateams zijn? Verslagen hebben maar een planner en als je geluk hebt krijg je een assistent. De meeste agentschappen hebben meedere media professionals per verslag... niet hier. Je krijgt slechts het halve verhaal te horen, en je wordt een droom verkocht. Een typisch lokaasreclame. Zeg niet dat je niet gewaarschuwd bent!