Building and Growing - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Re:Build Manufacturing

5,0
10 mrt 2023
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Great Place to build a career, not just a job Wages in line with the industry and the area Caring managers and co-workers No mandatory over time, volunatary only

Minpunten

Hard work , repetitive work Some supervisors rouch around the edges

Ontdek andere reviews over Re:Build Manufacturing

5,0
21 jan 2025
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Recognize good work, great work-life balance most of the time. We're hybrid but they're very flexible if you need to be remote for an office day. They approve PTO in a more than fair manner and check-in on employees often.

Minpunten

Not much I can think of

3,0
31 mei 2026
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Interesting work due to their many connections.

Minpunten

They seem to be floundering. Lots of turnover.

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle