3,0
21 okt 2025
Anonieme werknemer
Huidige werknemer, minder dan 1 jaar
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht
Pluspunten
Halve dag op vrijdag en maandag + vrijdag thuiswerken
Minpunten
Een kantoor met een hokje, ze lieten me naast absoluut niemand zitten en het was waardeloos. De secundaire arbeidsvoorwaarden zijn op zijn best matig, de bedrijfscultuur is erg saai en zakelijk. De vergoedingen zijn laag voor een verblijf in South Dakota, een van de duurste plekken van Amerika.