Pluspunten
- Afhankelijk van de bemanning waarop je terechtkomt, kan de druk laag tot extreem zijn om doelen te bereiken. - Als je een goede positie krijgt, houd je deze zo lang als je wilt. - Een goed startpunt voor jongeren. - Sommige posities laten een grote mate van vrijheid toe.
Minpunten
- Het rekruteringsproces (voor een vast contract) is overal - het is moeilijk in te schatten waarom iemand de baan kreeg en anderen niet. - Als je geen functie krijgt die je wilt (kreeg een andere functie), zul je dat waarschijnlijk nooit doen, omdat migratie tussen afdelingen vrijwel onbestaande is. - Sommige teams kunnen extreem giftig zijn (niet alle). - Elke manager heeft een "eigen stijl" van management, dus het werken met een ander team of team kan een totaal andere ervaring zijn.