2,0
5 aug 2019
Voormalige werknemer, minder dan 1 jaar
Tampa, FL
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht
Pluspunten
Loon, niet in- en uitklokken
Minpunten
Als je niet onderdeel bent van het kliekje wordt je buiten gesloten, als iemand van het kliekje je niet mag voor onbekende redenen zullen ze klagen bij het management en zul je in de problemen komen of krijg je een mikpunt op je rug. Het management heeft een slechte management stijl en techniek. Je wordt gepest door het kliekje en er wordt tegen je gepraat alsof je 3 jaar oud bent en er niets gedaan is. Zeer vijandige omgeving. Training is niet lang genoeg en de verwachtingen zijn te hoog voor materiaal waar niet voor is getraind. Manager is vriendjes met de vertegenwoordigers die storend zijn in de werkomgeving en dit maakt het oncomfortabel.