4,0
29 sep 2022
Huidige werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht
Pluspunten
Work is enjoyable if your not a negative person. Refresco is a great place to work.
Minpunten
Some people are in titles they don’t deserve or can really handle.