Great place to work - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Rehmann

4,0
8 feb 2015
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Everyone is very helpful and even the principles are welcome to any questions that you may have. You can talk with anyone no matter how low or high you are in the company.

Minpunten

Not much. I thought the pay was fair but I suppose it could be higher

Ontdek andere reviews over Rehmann

5,0
21 mei 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

they value their people above all

Minpunten

no cons, great place to be

4,0
26 mei 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Great culture with flexibility to work remotely. Not a bad place to start a career.

Minpunten

It can be difficult to move up the corporate ladder

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle