overall good company just not employee family friendly - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Rent-A-Center

3,0
4 aug 2010
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

great pay the good thing is nothing is given to you have to work for it but really worth it if you have dedication

Minpunten

no life...hours not great but understanding the business its pretty cutthroat have to put in the time to get results

Ontdek andere reviews over Rent-A-Center

5,0
17 mrt 2025
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Great company that cares about their employees

Minpunten

There are no cons to this job

3,0
23 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good pay, good coworkers, good officr

Minpunten

Customers, upper management, stress inducing goals

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle