geo - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Repsol

3,0
19 mei 2016
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

If you are in the right group they give you much freedom to try new things either with the stuff you have or let you get new stuff

Minpunten

mostly it does not matter if you come up with something new you will do what management wants when they want

Ontdek andere reviews over Repsol

5,0
10 nov 2025
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

- Supportive & respectful colleagues. - Positive atmosphere throughout office. - Management team is understanding and they have a good balance with autonomy & also providing adequate support. - Diverse and inclusive.

Minpunten

None that I've noticed. Great company & people working here!

4,0
12 mrt 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Very flexible, Nice location, good management

Minpunten

Growth, if not Spanish, is hard

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle