Do not recommend - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Repsol

1,0
27 jul 2017
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good 401K, Good office location

Minpunten

Lack of respect from management, no career path, bad morale, high turnover

Ontdek andere reviews over Repsol

5,0
10 nov 2025
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

- Supportive & respectful colleagues. - Positive atmosphere throughout office. - Management team is understanding and they have a good balance with autonomy & also providing adequate support. - Diverse and inclusive.

Minpunten

None that I've noticed. Great company & people working here!

4,0
12 mrt 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Very flexible, Nice location, good management

Minpunten

Growth, if not Spanish, is hard

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle