Terrible company - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Repsol

1,0
5 mrt 2020
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good pay, and company truck for field staff

Minpunten

Terrible leadership, always threaten employees with staff reductions to get to work more, treats employees badly. Looks for every loop hole possible to screw employees.

Ontdek andere reviews over Repsol

5,0
10 nov 2025
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

- Supportive & respectful colleagues. - Positive atmosphere throughout office. - Management team is understanding and they have a good balance with autonomy & also providing adequate support. - Diverse and inclusive.

Minpunten

None that I've noticed. Great company & people working here!

4,0
12 mrt 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Very flexible, Nice location, good management

Minpunten

Growth, if not Spanish, is hard

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle