POSITIVE VIBES! - werkgeversreview Anonieme werknemer bij ResMac

5,0
11 apr 2018
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Great positivity in the company. Along with fellow employees who add to the positive culture and who enjoy working together. Casual, non corporate atmosphere. Nice building and workspace. I enjoy it a lot.

Minpunten

Negative few that give a bad name to the company.

Ontdek andere reviews over ResMac

5,0
4 jan 2023
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good the work for, and good pay

Minpunten

They do noe have secondary market products

3,0
4 dec 2024
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Awesome technology, great leaders and managers

Minpunten

Average pricing and understaffed at times

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle