One of the best employer to work for - werkgeversreview Front End Cashier bij Rexall

5,0
10 jan 2022
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

It is one of the best companies to work with. Managers, as well as colleagues, are supportive.

Minpunten

I dont find any cons.

Ontdek andere reviews over Rexall

5,0
31 jan 2025
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good family atmosphere. Positive culture.

Minpunten

Pay is average. Moving up can take a while.

5,0
9 okt 2023
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

The brave enter the strong stay and the weak people enjoy the free lunch.

Minpunten

There are never any cons

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle