Don't do it! - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Rexel Group

1,0
25 feb 2016
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Walking distance to great Addison food.

Minpunten

No communication! No processes! HR is a joke, if you call they never solve your problems.

Ontdek andere reviews over Rexel Group

5,0
2 feb 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good pay Benefits Clear vision Personal time

Minpunten

Opportunity for advancement Yearly pay raises

4,0
22 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

A well established multi-continental company.

Minpunten

It's a giant company. They do a pretty good job of disguising that and it's been a great experience.

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle