"a terrible place to work in." - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Ricepo

1,0
20 aug 2018
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Fast pace, multitask Good platform if you want to concentrate on Chinese community here Insurance is no so bad, but its getting worse.

Minpunten

The communication is not that effective between employer and employees DO NOT respect employees Fire you without any cases or any reasons There's no career opportunities you can select Bad management Unmannered and rude HR

Ontdek andere reviews over Ricepo

5,0
3 jun 2022
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good pay, and good management

Minpunten

Lots of moving and driving

3,0
14 nov 2023
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

* OK perks * OK working environment

Minpunten

* Not many employer benefits

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle