Directie aardig, maar hoog personeelsverloop - werkgeversreview Debiteurenbeheerder bij RouteVision

2,0
4 nov 2020
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Vertrouwen in werk vanuit directie Aanbevelingen werden serieus genomen Handige bedrijf locatie veel winkels

Minpunten

Niet alle klanten zijn blij met voor hen onverwachtse lange contracten Naast salaris geen extra arbeidsvoorwaarden Hoog personeelsverloop Er wordt niet genoeg aandacht aan moraliteit en juist handelen gegeven

Ontdek andere reviews over RouteVision

5,0
10 dec 2025
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Echt een hands-on cultuur, maar onderdeel van een internationale organisatie. Daarom voordelen van een hecht bedrijf en toch mogelijkheden op internationaal gebied. Doen veel aan trainingen, best-practice etc. Aardige directie die veel ruimte geeft. Werk en klanten zijn ook leuk met veel afwisseling.

Minpunten

Eind van het kwartaal deadlines te halen en je moet wel de Engelse taal beheersen als je met de internationale collega's omgaat. Beperkt thuiswerken. Iedereen is vooral op kantoor (ook omdat iedereen dat leuk vindt)

5,0
24 sep 2025
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Werksfeer is erg prettig, aardige en gezellige collega's, beleid van het bedrijf is echt gericht op het helpen van de klanten, als medewerker van klantenservice krijg je veel ruimte om klanten te helpen, heel veel tevreden klanten die je bij naam kent, leuke trainingen in het buitenland.

Minpunten

kunnen wel piekmomenten zijn aan de telefoon. vooral op maandag,

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle