IT Manager - werkgeversreview Anonieme werknemer bij SABIS

3,0
19 mei 2017
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

its a nice place to work, you could learn a lot working there . you get to experience in many areas.

Minpunten

Lots of duties, some of which not related to your expertise. you are expected to go extra Miles not just a mile.

Ontdek andere reviews over SABIS

5,0
2 jan 2025
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Staff care about the students

Minpunten

They are capped at 1200 students

1
4,0
16 apr 2024
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Great people to work with.

Minpunten

Politics can be a challenge

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle