Toxic Place to work - werkgeversreview Anonieme werknemer bij SAVKAT

1,0
23 mrt 2024
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Benefits are ok. Nice office space

Minpunten

Owner is a headcase and toxic personality.

Ontdek andere reviews over SAVKAT

5,0
15 mei 2023
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Friendly People fast environment lots of room to grow

Minpunten

within the company we need more consistency. However that is more common with fast growing companies

1,0
12 jul 2025
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

There are not many pros.

Minpunten

Owner is out of touch with reality and narcissistic. He berates employees loudly and publicly, management chooses favorites. He has lost a lot of valuable employees.

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle