good and bad - werkgeversreview Anonieme werknemer bij SLB

3,0
10 aug 2011
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

good career starter, experience growing, it would be the good first company to work for.....for your first stop after graduate....

Minpunten

does not take good care of the hard working employees, salary is not competitive...and hard on family if you have one

Ontdek andere reviews over SLB

5,0
9 feb 2026
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Smart people, good benefits, and world wide opportunity

Minpunten

Salary market compensation could be slow

4,0
23 jun 2026
Anonieme stagiair(e)
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

The team was really good, and helped me with a lot of basic fundamentals.

Minpunten

To be honest, there weren't any flaws, it was a good working experience.

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle