R&D Co-op - werkgeversreview Anonieme werknemer bij SSAB

4,0
15 apr 2016
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Best equipment, Friendly work environment, knowledge people,

Minpunten

I spent a whole semester in R&D, generally speaking it's very good for working here.

Ontdek andere reviews over SSAB

5,0
7 mei 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good benefits and office environment

Minpunten

sometimes there is poor management

3,0
5 mei 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good work-life balance, Decent pay and bonus benefits

Minpunten

No hierarchy for progression, Stuck in role for years without promotion and very minimal increment, Poor team dynamics, very small room for personal growth.

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle