Devopement engineer - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Sagemcom

2,0
19 jul 2016
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

I did not find any positive things to work there

Minpunten

A eviter surtout celle de ben arous, ils pensent qu'a leur places, un stress permanent, un management plus que mediocre, des middle manager mediocre et des suppose directeur qui ne pense qu'a leur fauteuil

Ontdek andere reviews over Sagemcom

5,0
9 jan 2025
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Great company! I would recommend someone to go for it for a starting point of their Career

Minpunten

Sometimes you need to openly communicate well

4,0
3 jun 2025
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

i love sagemcom so much

Minpunten

work load / stress / long hours

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle